Arkadaşlar Merhaba benim telefonun dün yere düştü ve ses açma kapama tuşunun geldiği hal ortada ben bunu servise götürdüğümde benden alacakları mebla nedir bilen varsa söyleyebilir mi diyecektim

Arkadaşlar Merhaba benim telefonun dün yere düştü ve ses açma kapama tuşunun geldiği hal ortada ben bunu servise götürdüğümde benden alacakları mebla nedir bilen varsa söyleyebilir mi diyecektim

Son bir saat içinde 188 ziyaretçi, 103 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Sadece ses tusu hasar gormus, cok bisi istemezler
Sadece ses tuşu değişimi yapılmaz parçalar tek tek gelmez ki. Değişirse direk çerçeve değişir oda 100 tl falan tutar.
Ver bi telefoncuya sadece ses tusunu degistirecektir.bide elektronik aksamını... oda 20-40 lira tutsun en fazla
Plastik diye kızıyoruz ama böyle durumlarda da iyi oluyor plastik olması. Ucuza geliyor değiştirmek.
En iyisi kılıfla kullanmak.
arkadaşım g2 nin arkasındaki ses tuşuna yanlış hatırlamıyorsam 180 tl istendiğini söyledi.
Evet o civarlarda bu da o civarlarda olur en az 100-150
Çerçevesi hasarsız aslında
Bu arada ben ses açmaya basamadım ama kapatmaya basabildim çalışıyordu
eğer tuş basılı kalmadıysa üstünden bantla geç
Benim Note'un açma kapama tuşu bozulmuştu, yani içerdeki butonun kendisi. 40 TL' dediler. Çerçeve de değişirse ne olur dedim, "çerçeve 100 TL ama ikisini toplam 100 TL'ye yaparız" demişlerdi.