Arkadaşlar Merhaba benim telefonun dün yere düştü ve ses açma kapama tuşunun geldiği hal ortada ben bunu servise götürdüğümde benden alacakları mebla nedir bilen varsa söyleyebilir mi diyecektim

BeğenFavori PaylaşYorum yap