Selam beyler. Teb üzerinden Hgs’ye başvurdum. Ctesi geçiş de yaptım Tebde bakiyemden düşmüş. Bugün PTT ile etiket geldi. Anladığım kadarı ile bunu cama yapıştırmaya gerek yok. Plakadan okuyor zaten.
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#note9pro#StarWars#honor600pro#TürkTelekom#ftth#FiberSon bir saat içinde 99 ziyaretçi, 23 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Evet gerek yok.
İlla görünsün diyorsanız da küçük plastik kutucuklar ve etiketi güzel koruyor hem de camınızı; çünkü sıcak ve nem gördükçe etiket uçup gidiyor...