Dün akşam QCY C50 Crossky model Open Ear kulaklık aldığımı yazmıştım: https://teknoseyir.com/durum/1800882 . Kulaklık bugün elime ulaştı. Hepsiburada kargo konusunda kendini geliştirmiş baya. Kulaklık konusunda ilk izlenim fena değil. Kulağıma taktım, rahat. Bir müzik dinledim, ses kalitesi de güzel. Biraz daha deneyimleyip fikirlerimi yeniden belirtirim.





