Bugün 3d printterdan asa filamentlerdeki ufak lekeleri temizlemek için saf aseton almıştım. Zımpara yapmadan ufak lekeleri temizliyor 2 dk gibi bir sürede. ama fazla bırakırsanız baya abs ve asa flamenti eritiyor. içine yükseklik yapsın diye evden çıkma priz kapağını koymuştum onuda erimiş aseton, hemde öyle böyle değil biraz daha bıraksam sıvı olacakmış..

BeğenFavori PaylaşYorum yap