İlk izlenim pek iç açıcı değil. Zaten ekran oranının 21:9 olmaması beni seriden uzaklaştırmıştı ama yeni telefonda önceki modellerde beğendiğim fazla şey kaybolmuş.
#Sony #xperia1viii

BeğenFavori PaylaşYorum yap