İlk izlenim pek iç açıcı değil. Zaten ekran oranının 21:9 olmaması beni seriden uzaklaştırmıştı ama yeni telefonda önceki modellerde beğendiğim fazla şey kaybolmuş.
#Sony #xperia1viii

İlk izlenim pek iç açıcı değil. Zaten ekran oranının 21:9 olmaması beni seriden uzaklaştırmıştı ama yeni telefonda önceki modellerde beğendiğim fazla şey kaybolmuş.
#Sony #xperia1viii

Son bir saat içinde 165 ziyaretçi, 15 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Sony üretiyor mu hâlâ telefon şaşırdım.
Ooo microsd kart yuvası olan üst seviye telefon😍. Yüke girince kendini salmasa ben alırdım. Tabi bir de fiyatı mühim😀. Bu telefonda ikisi de kötü😢.
Güzelim markayı nasıl yok ettiler...