Bence sorun yok. Tek dns numarası ile 1000 e 1000 hızı kullanıyorum. Ve diğerlerinde bu yok. O yüzden çok değerli.
Çaturçuturbate FulHD 4K süper akıyor. Daha ne olsun bea 😛
@fatihkaya41 TT fiber altyapı varsa para verip yükseltilebiliyor indirme hızı. 200 TL idi sanırım, ona da zam gelmiş 350 TL olmuş. @tarikx 'te Gigafiber vardı diye hatırlıyorum 1000'e 1000 var. TT fiber altyapısı varsa yükseltme ile 1000'e 50 oluyor.
12 aylık taahhütleri devam edenler ne olacak
Onlar aynen devam.
Bence sorun yok. Tek dns numarası ile 1000 e 1000 hızı kullanıyorum. Ve diğerlerinde bu yok. O yüzden çok değerli.
Çaturçuturbate FulHD 4K süper akıyor. Daha ne olsun bea 😛
İşte sorun şu ki VDSL de aynı para.
@erhanm Hocam o su götürmez çakallık. Eeeee ali baba yönetince çiftliği her kurum insan vs.. kafasına göre Erhan.
Ne tutturursan o.
@tarikx 100 mbps fiberi 1000 e mi çeviriyor. Edit : Pardon nedense 100 e 1000 kullanıyorum anladım.
@fatihkaya41 TT fiber altyapı varsa para verip yükseltilebiliyor indirme hızı. 200 TL idi sanırım, ona da zam gelmiş 350 TL olmuş. @tarikx 'te Gigafiber vardı diye hatırlıyorum 1000'e 1000 var. TT fiber altyapısı varsa yükseltme ile 1000'e 50 oluyor.
Her 6 ay bir zam geliyor, o normal. Zam oranı yüzde 35.5.
TT yapınca hoca da durur mu yapıştırmış zammı.