Ben bu geri dönüşüm işi yapan biriyle tanışmıştım. O da sürekli topluyordu. Çok ciddi kazanç elde ediyor. Altın ve bir iki değerli element daha çıkarıyordu sanırım. 1kg az birşey değil bu arada ya. Nerden verecen o kadar hurdayı? 😀
@hamdi Ortalama 60 70 tane karttan 1 grama yakın çıkıyor ama işlemi çok çetrefilli ve maliyetli. Kullanılan kimyasallar ucuz değil ve kanser olma riskin çok yüksek. O yt da falan palavra sıkanlar var yok altın suyu yok bilmemne suyu yok bilmemmne yapın para kazanın hepsi palavra, ha yapıp 35 40 yaşında kanserden gebereyim diyorsanız uğraşırsınız. 😀
Oha 1 kilo android telefon anakartına 10 bin lira veren varsa hemen vereyim 1 kiloyu. 😀
Ben 8 bin liraya veririm.
Ben bu geri dönüşüm işi yapan biriyle tanışmıştım. O da sürekli topluyordu. Çok ciddi kazanç elde ediyor. Altın ve bir iki değerli element daha çıkarıyordu sanırım. 1kg az birşey değil bu arada ya. Nerden verecen o kadar hurdayı? 😀
@hamdi Ortalama 60 70 tane karttan 1 grama yakın çıkıyor ama işlemi çok çetrefilli ve maliyetli. Kullanılan kimyasallar ucuz değil ve kanser olma riskin çok yüksek. O yt da falan palavra sıkanlar var yok altın suyu yok bilmemne suyu yok bilmemmne yapın para kazanın hepsi palavra, ha yapıp 35 40 yaşında kanserden gebereyim diyorsanız uğraşırsınız. 😀
Düsük
😁😁
@hamdi Adama sormak lazım pc/laptop anakartından daha fazla malzeme cikiyor. Niye ucuz 😀
bana da fiyatlar yüksek geldi, 10kg dan en az 3 gr altın çıkarsa anca kurtarır.
Kartlar da eskisi gibi altın vs yok aslında. Ancak zaten tek para eden şey altın değil
https://teknodrom.com.tr/degerli-madenler-geri-kazanim/