Haberler az ama ilgi çekici.
https://youtube.com/watch?v=gEzx6chrpmY&si=xgHPEcQ6n2T1nBg2
Son bir saat içinde 254 ziyaretçi, 122 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

güzelim evreni el birliği ile heba ettiler bir tek beyaz perde de jon favreau ile vidyo oyun tarafında respawn elinden geldiğince bir şeyler yapmaya çalıştı. onlarında işlerine karıştıllar bir yerden sonra.
Evet ya, Lucas şunun alt yapısını sağlama almadan bıraktı bu işi ya helal olsun. Güzelim hikaye heba oluyor.
10:15, ben o pod-yarış gemilerinin detaylı modifikasyonunu yapabilmeyi falan görmeyi daha çok isterim. Anakin gibi parça falan aramayı ve/veya pazarlık yapmak isterim, daha iyi gibi olur sanki...