Herkese selam dostlar. #Derindondurucu alma niyetim var. 2 haftadır araştırıyorum. Bir marka ve model üzerine odaklandım ama sizlerin de tavsiyesi benim için çok önemli. #yardım

Özellikle alıp kullanan dostlar yorum yaparsa sevinirim.

→En az 240 lt ve üzeri olmalı
→Mümkünse sandık tipi değil de dikey. Zira hem alan kaplamasın hem üst üste olmadan nerde ne var belli olsun istiyorum
→Motor ve inverter kaliteli olmalı
→Bütçe 60 bin

BeğenFavori PaylaşYorum yap