Koskoca şirket uygulamayı güncelle diye mail atıyor. Oto update yapamıyorlar herhalde arkaplanda macos'ta.

Koskoca şirket uygulamayı güncelle diye mail atıyor. Oto update yapamıyorlar herhalde arkaplanda macos'ta.

Son bir saat içinde 225 ziyaretçi, 73 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Belki imza değişince yapılamıyordur 🤔 güvenlik açısından 🤔
Güvenlik açısından bu yaptıkları daha riskli 😀
uygulama büyük ihtimalle electron la yazılmış. node.js kütüphanesi sorunlu olduğu için sadece js kısmını güncelleyerek çözememişler. hepsi tahmin 😀
macboka yeni geçtim, iki şeye şaşırdım 1-az ramle çalışan sistem dedikleri sistem, gereksiz her kalıntıyı ramde aktif tutuyor...kardeşim o programı kapattım işte kullanmıyorum demekten öldüm, q ile kapatmaya alıştım öyle kurtarıyorum 2- apple store'da nerdeyse final cut'ın bile 10-15 tane kaçağını/benzerini koysalar şaşırmam artık, çöplüğe dönmüş market