silo izleyenlere müjde, 3. sezon geliyor.
Son bir saat içinde 220 ziyaretçi, 98 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

iyi sadece 1 ay kalmış umarım konuyu toparlarlar son sezon gizemler çözülür
İyide diziyi unuttum
doğru
fallout, silo bu tarz seviyorum. kötü yanı 82137912 ay arayla yeni bölüm/sezon gelmesi
Eskiden dizilerin sezonu 22 bölüm olurdu .şimdi 8
Güzel haber
Kitapta nereye kadar geldiler, ona göre diziye başlayacağım.
1. Sezon ilk kitabın yarısı 2. sezon da 1. kitabın kalan yarısı ile 2. kitabı anlatıyordu sanırım. Ama %100 kesin bilgi değildir. Bir yerde okumuştum. 3. sezon ile son kitap anlatılacak deniyordu.