nasıl olabiliyor acaba bu? 😀
Teknoseyir gündemi
#lego#İşeYararYayın#GameBoy#MacMiniM4#hayattaiyişeylerolmaz#TeknoYardım#projectfootbaldevlog#camlicatepesi#BirazMüzik#kuantumbilgisayar#sabancıSon bir saat içinde 245 ziyaretçi, 97 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Merdiven boşluğunu eve katmışlar 😀
Aşırı mantıklı geldi birden 😅
kim neden böyle bir şey yapmak ister ki hocam? yanlış katta inen herhangi birisi direk evinizde ki evi kilitleme olayı vs nasıl oluyor o da ayrı bir muamma.
Dumura uğradım ne diyeceğimi bilmiyorum adam yaşamış.
hiç beklenilmeywm bir durum hocam, paralel evrende bile hayal edemem galiba ben. 😀
Brezilya'da gördüm, ama kata çıkmak için şifre var. Bu böyle biraz absürt olmuş.
bu direk ışınlanma. 😀 evi nasıl kilitliyorlar acaba?
Benim favorim bu:
https://www.instagram.com/reel/DGIsSustTNs/
bunu görmüştüm galiba. 😀 devletin izinsiz kuş uçurtmaması lazım bu tarz binaları dikerken, kim nasıl onaylıyor bu projeleri anlamak mümkün değil.