Uzun süredir kenara koyup dokunmadığım Xbox Starfield gamepad'ini buradan almak isteyen olursa satıyorum. Satmaya kıyamıyordum ama sergilemekten başka bir amaca yaramayacak gibi bende. Görünüş ve işlev olarak sıfır ayarında. 100 saatten fazla kullanmamışımdır. Fiyatlara biraz baktım, 5000-8000TL gözüküyor ama abartı geldi. 4500'e bırakmayı düşünüyorum. TS'den alan olursa 4000'e bırakırım, sahibinden'de uğraşmak istemiyorum zira. Kargo alıcının ama.

BeğenFavori PaylaşYorum yap