Ailenin bir yaşlı ferdini daha Samsungladık. 4 GB RAM barındıran bir model alacaklardı da benim zorumla 8 GB RAM barındıran bu model alındı.

Ailenin bir yaşlı ferdini daha Samsungladık. 4 GB RAM barındıran bir model alacaklardı da benim zorumla 8 GB RAM barındıran bu model alındı.

Son bir saat içinde 185 ziyaretçi, 60 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Toruna papci mobile yükletmezse sorunsuz kullanır.
İyi seçim geçen aylarda babama 4gb model olan a16 aldım çok pişmanım hakim bey. 9300 liraya BİM’de görünce bakmadan aldım ama meğerse 4gb modelmiş.
Hayırlı olsun.
6GB bellekli telefon kullanıyorum, android 10 değilde daha üst versiyonu olsaydı belki üzebilirdi. Ama bu haliyle hala iyi.
ho
Android 16 program açmadan 3.5 ile 4 GB kullanıyor sistemi. + üstüne program olarak düşünün.
hayırlı olsun hocam, iyi ki 8gb nasip olmuş. 4gb artık eziyet.
Hayırlısı olsun. Arayüz nasıl acaba kasıntı oluyor mu ?
Kayınpederde a14 almıştık. Kasılıyor bildiğin telefon. root+rom atmayı düşünüyorum da :d
A14'ün hangi versiyonu?
Şimdi en ufak bir hata durumunda suçlu sen olacaksın 😄