Tim Cook bırakıyorum ben, çok sıkıldım bu işlerden demiş. 1 Eylül'de ne haliniz varsa görün diyecekmiş.
https://www.apple.com/community-letter-from-tim/
Son bir saat içinde 140 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Tim Cook'un anlık arama geçmişi:
Özet: her Allah'ın günü mail atıyorsunuz, başlayacam selfinize de saatinize de, yetti artık. Ben artık kebap bı işe geçiyorum, bundan sonra John'a atarsınız o maillerinizi!
Yeni ceo Hintli gelmediği iyi oldu en azından
Adam Apple'dan ayrılmıyor, en tepe yönetim kurulu başkanı mı ne olacak, anladığım kadarıyla.