Tim Cook bırakıyorum ben, çok sıkıldım bu işlerden demiş. 1 Eylül'de ne haliniz varsa görün diyecekmiş.
https://www.apple.com/community-letter-from-tim/

Community Letter from Tim

Community Letter from Tim
BeğenFavori PaylaşYorum yap