Kıyafet alışverişi yapmam lazım. 32 yaşıma kadar bir şekilde idare ettim ama artık daha dikkat etmem gereken durumlar var o yüzden tavsiye istiyorum.

Uzun, oversize ve kalın pamuklu kumaş düz renk tişört ihtiyacım var. Daha önce grimelance kullandım bır süre ama artık eski kalitesi yok son aldığım seri komple çekti göbeğime gelecek biraz daha zorlasam.

Gömlek almıştım lufiandan keten ama bunarda çok karışıyor. Hava alan güzel kumaşlı öneriler varsa açığım. Pantolon dışında kullanıyorum genelde.

Birde güzel pantolonlar lazım en son igs den aldım fena değillerdi. Yıkana yıkana soldu.

Kıyafet ve mode uzmanlarını göreve davet ediyorum.

BeğenFavori PaylaşYorum yap