Merhabalar, Levent abinin birkaç veya daha fazla hafta önce haftalık gündemde tavsiye ettiği office alternatigi bir uygulama vardı ücretsiz olan ismini hatırlayan var mı acaba?
Son bir saat içinde 271 ziyaretçi, 111 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Libre Office olması lazım
Yanılmıyorsam libreoffice olması lazımdı. Yanlışım varsa arkadaşlar düzeltsin.
Evet bende öyle hatırlıyordum ve size sorarkende indirmiş bulundum, teşekkür ederim.
https://www.libreoffice.org/
neden openoffice değil
@systemnet Openoffice önerse neden Libreoffice değil diye de soracak var hocam 🙂
@gt710gaming ama bişi diyimmi microsoftun tek kırılmaz ürünü bu office bence yerini tutan yok.
@systemnet Çoğu insanın o kadar gelişmiş özelliklere ihtiyacı yok. Yerini tutamamalarının nedeni yetersizlikleri olduğunu düşünmüyorum. Varsayılan olarak geliyor. Destek veriyolardır vs. vs. Pazarlama gücü kuvvetli.
@gt710gaming tabi canım şuan ms deseki savaş açtımı ben tamm abi al senin olsun der geçerim buna 🙂
@systemnet Şöyle bir yorum yapayım, standart office kullanıcısından bir kaç tık daha tecrübeli bir kullanıcı MS Office alternatiflerinde sadece EXCEL'i kayıp olarak görecektir. Apache Office türevlerinde, bildiğim kadarıyla Visual Basic makro desteği var ama EXCEL'deki gibi aşırı pratik bir yapıda değil. Öğrenme eğrisi biraz yüksek, onun dışında ufak tefek zorluklar dışında MS Office aramazsınız ama harici makro işi için EXCEL biçilmez kaftan ve MS'in bozamadığı tek ürünü, kimse dokunamıyor. En son dokunabildikleri Kurdele Menü sistemi oldu. Zaten, şahsi görüşüm, sadece 365 servisi sunmaktan tekrar standalone hizmet sunumuna da geri dönmeleri de öncelikle EXCEL kaynaklı. İspatlayamam ama ben öyle düşünüyorum.
Kimse de libreoffice dememiş