Bulaşık makinesinin bu kadar veri transferi yapması normal mi?
Kısa bir sağa sola baktım aynı şikayeti yapanlar olmuş.
Güncelleme desen bir kere olur
aldığım yeni router den sonra tekrar bağlantı kurmuştum takip ettiğim son 4 günün verisi en düşük gün 1.3 GB veri gözüküyor. Adamlar server gibi kullanıyor:)

Kullandığı çip için resim ekledim
bir sorun varsa çip markası belli olsun.

**************Güncelleme;
Ürün Arçelik marka 6455wf model
Home Whiz uygulaması üzerinden kullanılıyor.
Arçelik firması iyi bir yaklaşım sergiledi hızlı geri dönüş yaptılar ama ısrarla konuya hakim birisi arasın beni dememe rağmen laf kalabalığı yapan bilgisi olmayan bir kişi aradı olabilir demenin ötesine geçemedi bende üstelemedim.
iş başa düştü bu data paketleri nereye nasıl gidiyor kurcalayarak öğreneceğim.
Önereceğiniz sniffer uygulaması varsa yazarsanız sevinirim program arşivimde eskilerden kalma bir kaç tane var ama güncel olması isabetli olur.

BeğenFavori PaylaşYorum yap