gençler, dosya transfer sitelerinden (wetransfer, sendgb gibi) büyük boyutlu dosyalar indirirken (40-50gb gibi) sonlara doğru bağlantıda sorun çıkıp tüm indirilenlerin çöp olması sorunu yaşıyoruz. bunun bir çözümü var mıdır?

torrent mantığıyla bu dosyaları indirebilir miyiz? böylece hata oldu çöp oldu derdi olmasın. ücretli çözümler de olabilir. ftp böyle bir şeydi galiba ama o da hantaldı pratik değildi gibi hatırlıyorum. hızlı ve pratik bir çözüm lazım.

BeğenFavori PaylaşYorum yap