gençler, dosya transfer sitelerinden (wetransfer, sendgb gibi) büyük boyutlu dosyalar indirirken (40-50gb gibi) sonlara doğru bağlantıda sorun çıkıp tüm indirilenlerin çöp olması sorunu yaşıyoruz. bunun bir çözümü var mıdır?
torrent mantığıyla bu dosyaları indirebilir miyiz? böylece hata oldu çöp oldu derdi olmasın. ücretli çözümler de olabilir. ftp böyle bir şeydi galiba ama o da hantaldı pratik değildi gibi hatırlıyorum. hızlı ve pratik bir çözüm lazım.

https://www.altsendme.com/en Şu denk gelmişti bir ara ancak denemedim. Torrente benzer şekilde çalışıyor arada sunucu olmadan direkt olarak key paylaştığınız kişi ile dosya paylaşıyorsunuz.
iki tarafın da bağlantısını verimli kullanıyorsa daha iyi bile olabilir. böylece yüklemeyi beklemeden doğrudan indirmeye geçilebilir. bir bakayım ben buna, sağolasın.
İdm çözüm olabilir belki.
bu indirme linklerini mi torrent mantığıyla indiriyor? yükleyicinin farklı bir şey yapmasına gerek yok mu? öyle olsa daha güzel olur tabi.
@agah bağlantı kesilirse devam ettirebilirsin.
Evet, idm işe yarayabilir. Benim de aklıma ilk o gelmişti.
dosya sayısı part part çok fazlaysa jdownloader2 var. tek bir dosya ise idm xdm fdm hepsi iş görür.
Ben https://toffeeshare.com/ kullanıyorum, memnunum. Tavsiye ederim. Kendi upload hızınız ile sınırlısınız sadece.
buradan iyi ekmek çıkar 😀