Fikrinizi almak istiyorum. 3 4 ay avrupada olacağım gibi ve doğal olarak fotoğraflar çekinmek istiyorum. Sorun şu ki bende herhangi bir fotoğraf makinesi yok, telefonun ki ise pek güzel çekmiyor. Arada kaldığım durum ise şu; zaten m52 eskimişti ve bu yüzden direkt yeni telefon alayım diye düşündüm diğer taraftan telefondan daha ucuza kaliteli bir fotoğraf makinesi de alabilirim.
Telefon olarak iphone 17 düşünüyordum ama vergi iadesi olmuyormuş, erasmus ile geldiğim için sanırım. Google pixel 9a ya döndüm gibi tam emin olmamakla beraber. Ne dersiniz? Gerçi 2. El de alınabilir telefon ya da kamera daha ucuza da gelir hatta ama bilemedim açıkçası.

BeğenFavori PaylaşYorum yap