Artık spam SMS aldığımda, sms hizmeti veren firmanın operatör kodunu kullanarak iletişim adresini bulup aşağıdaki mail ile ihtar gönderiyorum ve kara listeye aldırıyorum numaramı. Baya bi firmadan kurtuldum bu yöntemle. Sizde atmak isterseniz aşağıdaki taslağı kullanabilirsiniz.
İNTERAKTİF SMS TELEKOMÜNİKASYON HİZ. TİC. LTD. ŞTİ. YETKİLİLERİNE,
Şahsıma ait olan 05....... nolu telefon hattına, firmanıza tahsis edilmiş olan B... operatör kodu aracılığıyla, rızam ve bilgim dışında, istenmeyen SMS'ler gönderilmektedir.
6563 sayılı Elektronik Ticaretin Düzenlenmesi Hakkında Kanun ve 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (KVKK) uyarınca;
Şahsıma ait telefon numarasının, tarafınızdan hizmet alan tüm alt firmalar, şahıslar veya iş ortaklarınız dahil olmak üzere tüm veri tabanlarınızdan ivedilikle silinmesini,
Tarafıma B... kodu veya firmanıza ait başka bir kod üzerinden ticari, tanıtım veya dolandırıcılık amaçlı SMS gönderiminin derhal durdurulmasını,
KVKK 11. madde kapsamındaki haklarım uyarınca, numaramın kimden veya hangi veri havuzundan elde edildiğine dair tarafıma bilgi verilmesini talep ediyorum.
İşbu mailin tarafınıza ulaştığı tarihten itibaren, şahsıma tek bir istenmeyen SMS dahi gelmesi durumunda;
Kişisel verilerimi hukuka aykırı olarak işlediğiniz ve yaydığınız gerekçesiyle Kişisel Verileri Koruma Kurumu'na (KVKK),
İzinsiz SMS gönderimi nedeniyle Ticaret Bakanlığı ve İleti Yönetim Sistemi'ne (İYS),
kişisel huzur ve sükunu bozduğunuz gerekçesiyle Cumhuriyet Başsavcılığı'na
hakkınızda suç duyurusunda bulunacağımı ve her türlü yasal hakkımı saklı tuttuğumu ihtaren bildiririm.
Gereğinin derhal yapılmasını ve tarafıma yazılı dönüş sağlanmasını arz ederim.
Ad Soyad:
Telefon Numarası: 05...

Gene bu kodlu sms ise sorun olmuyor da zaten bunları da bilen çakallar da artık 0850 işte 05xx li numaralardan sms atıyorlar, e onların da bir kodu birşeyi de yok. Bana da bu aralar kumarcılar dadandı hergün sms atmaya başladılar. 😀
onlar başka blr dünya ama en azından böyle SMA vs. tarzı medajlardan kurtuluyorsunuz.
maile dönüş yapıyorlar mı istediğin bilgilerle?
yok hocam geri dönüş olmuyor istenenler için ama en azından sms de kesiliyor 🙂
İstanbul'da 3 gün gezdim diye sma sms leri geliyordu.