Baktım göremedim, benden başka alan yok mu yahu? Ben alırken 1 tane ile sınırlıydı alışveriş, şimdi tükenmiş görünüyor.
Çok güzel set olmuş bu arada.
#lego #bttf



Baktım göremedim, benden başka alan yok mu yahu? Ben alırken 1 tane ile sınırlıydı alışveriş, şimdi tükenmiş görünüyor.
Çok güzel set olmuş bu arada.
#lego #bttf



Son bir saat içinde 162 ziyaretçi, 50 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Nereden aldın, haberim bile yoktu.
Birkaç ay önce epey konuşulmuştu burada ve internetteki neredeyse her yerde. Hatta casio da, ca-53 modelinin koleksiyonluk bir modelini çıkarttı 40. yıla özel. Hatta o satışa çıktığı gün karaborsa olmuştu.
Bu arada ben lego.com.tr'den aldım yılbaşından 1 gün önce.
@yokkullaniciadi efendim zahmet olmazsa link gönderir misiniz 🤗
@erhanm https://lego.tr/77256-lego-speed-champions-gelecege-donusten-zaman-makinesi
Ürün linki bu. Ama mesajda da yazdığım gibi tükendi malesef. Seri numarasından takip edersiniz diğer mecralardan.
2026 setlerinden en az 4 tane alıcam kesin biri de bu… çok beğendim 🤗
Diğerleri hangileri hocam biz de faydalanalım:)
@yokkullaniciadi tabiki... sizin set 77256 speed champions delorean... bu 1
2. Speed Champions Lightning McQueen 77255
3. Speed Champions Ferrari SF90 XX Stradale 77254
4. Speed Champions McLaren W1 77257 (bu resimlerde çok iyi durmuyor ama sanırım alıcam)
5. Speed Champions APXGP F1 Movie Car 77252 (lego F1 araçlarından sadece Ferrari almıştım bu sette iki tane minifigure var o yüzden almak istiyorum)
böyle yazınca aklıma 2 tane daha geldi ama sonuncusu sanırım bir sızıntı...
6. Technic 1966 Ford GT40 MKII 42223 (bütçe bulursam 2026'da almak istiyorum ama bu büyük bi set diğerlerine göre)
7. Bu yıl icon temasından bir Ferrari F1 aracı bekleniyor mart'ta ilk sızıntılar Ferrari F2004 ama Niki Lauda'nın 1976'daki Ferrari'si de olabileceğine dair söylentilerde okudum... daha önce bu temadan 2 tane F1 aracı çıktı...
4 demiştim sanırım ama 7 oldu 😀 😀 😀
lego söz konusu olunca böyle oluyor...
Kaça satıldı bu? Denk gelsem belki alırdım.
3200TL gibiymiş.
@leventp 1600 liraya aldım ben abi. 3200 karaborsa fiyatıdır.