iPhone internetini kablo ile Windows PC'ye nasıl bağlayabilirim?

Ayarlardan kişisel erişim noktasını açıyorum ama kabloyu takınca sadece dosya aktarımı olarak görebiliyorum. İnternetti PC'de bir türlü kullanamadım. Aygıt yöneticisinde İPhone görünüyor ama internet bağdaştırıcıları bölümünde iPhone'a ait bir ibare göremiyorum.

Son aklıma gelen çözüm iTunes indirmek, bazı yorumlarda o olmadan olmuyor demişler ama tecrübe etmiş birileri var mı? İnternetim kısıtlı başka bir aygıttan 500mb dosya indirmeden interneti kullanamamak hatta indirdikten sonra yine olmaması daha da saçma olur.

BeğenFavori PaylaşYorum yap