Vana da yeni geldii, ben de güncelleme yapmıyordum. Millete görünce dedim ki her halde güncelleyince geliyor meğersem öyle değilmiş. İşime yaramayan birşeyi niye zorunlu olarak koyuyorlar orasıda ayrı millette imessage veyahut signal vs kullanmıyor ki, yoksa whatsapp kullanımını azaltırım.
1 ay oldu geleli bana ama gideceği yok gibi 😂 bu hatadan dönmek yerine herkese yayıyorlar.
Vana da yeni geldii, ben de güncelleme yapmıyordum. Millete görünce dedim ki her halde güncelleyince geliyor meğersem öyle değilmiş. İşime yaramayan birşeyi niye zorunlu olarak koyuyorlar orasıda ayrı millette imessage veyahut signal vs kullanmıyor ki, yoksa whatsapp kullanımını azaltırım.