Selamlar, s23ultra telefonumun arka camı kırıldı, ön camda çizikler var kasada da ezikler var 😀
bu halde bu telefon ne kadar eder ? Tüm donanımı çalışıyor.
Değiştirmey düşünüyorum yada full kasa + ekran yenileteceğim
Son bir saat içinde 274 ziyaretçi, 122 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Full kasa ekran sana en kötü 17 veya 15 e patlar. Tr cihazıysa 30 civarı falan ediyordu en son ama şu halde satmakta iyice öldürecek.
Ekran değişimde zaten komple kasada değişmiyor mu? Arka kapağa fazla bir rakam söyleyeceklerinide sanmıyorum. Eğer bu fiyatlar güncelse tabi.
https://www.samsung.com/tr/support/ekran-degisimi-fiyat-bilgisi/
@alpi350 Kapak fiyatı yüksek, hadi ekrana sıkıntı yok. Modül değişiminde kasa değişmeyebiliyor tamamen gittiği samsung servisine bağlı bu olay.
@orcunfix Konusu açılmışken ve hazır yakalamışken sorayım. Bir abi hanımına 2 sene önce A5x bir telefon almıştı. Ekranı kırılınca yaptırmak yerine, kendisi ona yeni telefon aldı. A5x'i bana 2 bin liraya verecek oldu. Samsung servisinde ekranı değiştirip kullanmak bana mantıklı geldi. İstanbul'da duyduğunuz, tavsiye edeceğiniz bir servis var mı?
@alpi350 İzmirde destek bilişim var samsung'un kendisi zaten onlar güzel ama istanbulda bilemiyorum araştırmak lazım. Kvk genpa başarı falanda vardı yanılmıyorsam ama onlar destek bilişim gibi değildi. Hangi a50 serisi ? 51 52 falansa pek değmeyebilir de 53 54 55 falansa yaptırt. Ama dışardan yaptırtma çakma ekran çok kötü özellikel amoledi rezalet samsungtan yaptırt.
Alacak olduğun ekran eskisi gibi olacağını sanmam, yenisini almak daha iyi
ekran kırık mı?
kaç gb bir de?
ben alabilirim satıyorsanız
@ahmed tabi fotolarını görmem lazım
hocam 10k falan verir vatan ve türevleri maks bence, ama telefoncu biraz daha fazla verebilir orcunun dediği gibi çok bir şey beklemeyin, yaptırıp devam etmek en mantıklısı
Selamlar, yoğunluktan dönüş yapamadım. Ekranım sağlam aslında sadece çizikler var. Telefondanda memnunum aslında ama arka kapak açılabiliyor artık eski telefonlardaki gibi 😀 😀 Kasa + cam değiştireceğim sanırım. 10-12 yi geçer mi bilemedim, başka telefon alıp çok para vermeye gerek yok gibi, yetiyor aslında.