#tamirtadilat #Meizu #20

Vaktinde TS de görüp bir koşu benimde gidip aldığım ve doğru düzgün kullanmadığım hatta belirtilen saat vaatlerine bile dayanamayan bu şirin şeyi bugün denemek istediğim de artık pilin iyice öldüğünü düşünerek söktüm. Pilsiz sadece güç alıyor ve şarj cihazı ile normal kullanım sağlayamıyorsunuz. Velhasıl buna uygun 18650 Aspilsan 2900 mAh 25Amper pil alıp deneyeceğim. Bakalım artık neler olacak. 🙂 cihazı 100TL ye almıştım. Alacağım pilin fiyatı 100 TL tabi kargo vs de 190TL ye geliyor. Üşenmez tamirata devam edersem gelişmeleri yazarım. 🙂

BeğenFavori PaylaşYorum yap