@asaltek
Ürünler çok kaliteli.Kullanmaya kıyamadım diyebilirim.Alalı uzun bir süre oldu ama buradan aldığım herşeyi arşivde sergileyeceğim gibi görünüyor.

BeğenFavori PaylaşYorum yap