her ne kadar hastası olsam da 750 tl veremem valla... biraz daha ucuzlaması lazım...
https://store.steampowered.com/news/app/46510/view/530972773595481369
Son bir saat içinde 218 ziyaretçi, 67 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Çok etkileyici atmosferi olan bir seri. Steam'de yorumlarda eleştirilmiş biraz ama, 2d mekanları, serinin son oyunu The World Before'daki gibi 3d yapmışlar, daha ne olsun. Remastered değil de Remake tadında bence o yüzden, ben gameplay'leri beğendim. "Syberia: The World Before" da gayet iyiydi, Epic'den zamanında oldukça ucuza almıştım, şimdi 925 TL olmuş. S1 remaster ise henüz Epic'e gelmemiş. Umarım 2nci oyunun da Remastered'ı gelir.
Remastered olmayanı Gog'da 2.59 dolar
https://www.gog.com/en/game/syberia_2
800 kere falan bedava verildi o oyun 🙂