Abi bunlar geçenki internet daraltmasında bir şeyleri bozdular mı n'aptılar yaa, bi gariplik var internetimde son bi haftadır falan. YouTube'u açıyorum, bi normal hızda indiriyor, bi duruyor veri alışverişi. Bazen de çok düşük hızlara düşüyor, video çözünürlüğü zoraki 360p oluyor manuel 1080p vs. seçmeme rağmen. DSL'de sorun yok, sinyal loss vs. yok. Çözemedim, YouTube örnek bu arada, çoğu sitede böyle. En sık gözlemlediğim: İlk anda açılmıyor site, bi 5 10 saniye veri alışverişi yok, sonra normal hızda dan diye iniyor her şey. Düşünüyorum ağ ile ilgili ne yapmış olabilirim ayar değişikliği olarak pc'de ya da modemde ama aklıma bir şey gelmiyor. Zaten pc ayarlarından olamaz çünkü gece uyumadan YouTube'a girdiğimde de aynı sorun oluyor.
Son bir saat içinde 125 ziyaretçi, 38 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Aynısını yaşıyorum yaklaşık 10 gündür felan. Sayfalar ilk başta çok geç açılıyor. 10 saniye felan bekliyor sonra açılıyor. DNS değiştim ama sorun çözülmedi. Biraz üzerine giderim belki bugün sorunun.
Youtube rezalet. 1mbitle bağlıymışım gibi davranıyor.
Kablonet mi?
İş yerinde kablonet var. Aynı sorunu dediği gibi yaşıyorum. 100 Mbps hız var ama 1080p videoılar takılıyor.
Türk Telekom.
Türknet ile aynısını yaşıyorum
Hız testleri süper normal. Ama iş işte gerçekliğe geldiğinde hız 5 mgbit gibi. Ve bu çok uzun süredir var aslında ama zamanla bunlara birşey oldu ki arttıra arttıra gidiyor. Sanki birisi internetin akan borusunu böyle ümüğünü sıkar gibi sıkıyor bir noktadan su basıncı artıyor bizde akış hızlı zanendiyoruz ama aslında totalde bize gelen su aynı su değil hızlı akıyor ince akıyor ama bidona koyunca 60 saatte doluyor.
YT'nin reklam yüklemeye çalışması ve engellenmesi, ilk bağlantıdan sonra başka filtrelerin çalışması vb daha bir sürü şey olabilir...
Ben de kablonette android tvbox üzerinde smarttube uygulaması kullanıyorum, neredeyse son 1 aydır youtube izlemek eziyet oldu. Sürekli donuyor, geç açılıyor ve video hatası veriyor. Vanced de de durum aynı. Uygulamanın güncelini, eskisini denedim. DNS ayarı yapacaktım ama yukarıda onun da işe yaramadığı yazılmış. Aklıma gelen acaba bizim gmail hesapları banlanmış olabilir mi youtube tarafında. (Bir iki sene önce böyle bir şey olmuştu sanırım)