Abi bunlar geçenki internet daraltmasında bir şeyleri bozdular mı n'aptılar yaa, bi gariplik var internetimde son bi haftadır falan. YouTube'u açıyorum, bi normal hızda indiriyor, bi duruyor veri alışverişi. Bazen de çok düşük hızlara düşüyor, video çözünürlüğü zoraki 360p oluyor manuel 1080p vs. seçmeme rağmen. DSL'de sorun yok, sinyal loss vs. yok. Çözemedim, YouTube örnek bu arada, çoğu sitede böyle. En sık gözlemlediğim: İlk anda açılmıyor site, bi 5 10 saniye veri alışverişi yok, sonra normal hızda dan diye iniyor her şey. Düşünüyorum ağ ile ilgili ne yapmış olabilirim ayar değişikliği olarak pc'de ya da modemde ama aklıma bir şey gelmiyor. Zaten pc ayarlarından olamaz çünkü gece uyumadan YouTube'a girdiğimde de aynı sorun oluyor.

BeğenFavori PaylaşYorum yap