Bu İkea online satış işini ne zaman öğrenecek acaba ? Bir ayna bu şekilde gönderilir mi hiç olacak iş mi ? bunun kırılacağı besbelli. Müşteri hizmetlerine mail attım böyle kargo olmaz dedim iade edebilirsiniz diyor. Kırılma ihtimali olan ürünleri İkea'dan almayın bence.

Ayrıca bir diğer ürün; "Yüksek dolgulu yastıklar yan ya da sırt üstü uyuyanlar için idealdir.
Yumuşak pamuklu, ördek sırt ve gıdık tüyü dolgulu yüksek yastık." bu şekilde satılan yastığa kafamı koyduğumda 0.5 cm yüksekliğe sahip oluyor, yastık yok gibi bir şey. Bu sipariş de beni memnun edemediler.
O kadar inceliyor mu yastık kafayı koyunca? Ortası çöküp kenarları yukarıda mı kalıyor yoksa tamamen çöküyor mu acaba? Bana tam da böyle ince ama yumuşak yastık lazım 😀 Düz uyuyamıyorum, yan ya da sırt üstü uyurum mutlaka, yastık ne kadar inceyse o kadar iyi benim için 😀
@protego Çoğunluğu çöküyor inceliği de yazdığım gibi 😀
@seyhansayit Hangi model hocam bu? Tam benim aradığım yastık tipi 😀
@protego PILSPINNARE
yoğun dolgulu yastık
Ürün Kodu: 40587112
Varol gold yastık tavsiye ederim 1.2kg. İyice yoğun olsun dersen de madame coco'da bir yüzü soğutmalı yastık var 1.5 kg, soğutma kısmı bayağı iyi çalışıyor. Madame coco'yu internetten alma her yerde mağazaları var zaten git dene.
https://www.madamecoco.com/fuchsia-visco-jel-serinletici-yastik-yast0000000009-101
İkea adi mal satan isim yapmış avm sadece. Adamlar güya mobilyacı ama bakıyorsun fast food satıyor, çikolata satıyor dondurma şu bu vs satıyor. Tamam bunların hepsi bir ticari bir olay, adam seni mağazasında tutmak istiyor ona göre planlaması herşey hesaplı kitaplı ama mobilya işi malesef adi.
🤣
bence baya sağlam gelmiş, 1333 parça olması lazımdı 🙂