Zamanında toplu halde Gamepass alanlara bir sorum olacak. 🙂
Üyeliğiniz hangi tarihte bitiyor? Yeni fiyatlardan devam etmeyi düşünüyor musunuz?

Zamanında toplu halde Gamepass alanlara bir sorum olacak. 🙂
Üyeliğiniz hangi tarihte bitiyor? Yeni fiyatlardan devam etmeyi düşünüyor musunuz?

Son bir saat içinde 194 ziyaretçi, 76 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
2026 Ağustos sanırım. Fiyat çok değişmezse devam ederim. Açıkçası hakkını veremedim ama sebebi benim. Bu arada 2 yıl ne çabuk geçmiş. Dün gibiydi...
2026'da bitiyor. O zaman fiyat ne olur bakmak gerek 🙂
Almadım. 🙂 🙂 Yeni fiyata göre 2027 de düşerse fiyat alabilirim.
üyeliğim bu sene sonunda bitiyor. bir süre ucuza topladığım oyunları oynamayı düşünüyorum (mesela 135 liraya rdr2 almıştım) ama çok oynamak istediğim bir oyun olursa oyunu almak yerine birkaç aylık gamepass alıp o şekilde oynarım.
1 yılım filan kaldı benim de. kaldı ki bilgisayarımda 1060 ekran kartı var. oyun filan hak getire zar zor oynuyorum ama güzel ekmeğini yedim. yine makul fiyat denk gelirse devam ettiririm güzel olay
Daha bir yıl var, saçma bir fiyat artışı olmazsa uzatırım.
Tam bir sene kalmış olması gerek. Keyfime göre devam ederim. Bize toplam sürede kısıtlama geldi sanırım, o yüzden önceki gibi yıllarca biriktiremeyeceğiz. 😭
1 yıl, devam etmem. Heves kalmadı.