Antivirus yazilimlari bana 2025 te cok gereksiz geliyor. Yillardan beri sistemin anasini aglatan ve korku uzerinden ekmek yiyen yazilimlar bunlar. Viruslerden daha tehlikeliler bence. MS Defender, xProtect falan yeterde artar.
Sevcan reyiz senin gibi düşünen 2 muhasebeci tanıdığım geçen sene telef oldular. PC ye takılı taşıbabilir diske kadar şifrelendi. Ve 4000$ veremedikleri için verileri çöp oldu. Genel konuşmak yansıtıcı olabiliyor. Sen evet netfiliksten film izleyip steamden oyun oynayabilirsin. Bilgisayarını evet doğru söyledin Defender korur.
Ama sürekli veri akışı olan bilgisayarlarda günümüzde öyle taklalar atılıyor ki hiç anlamazsın senin bilgisayarını izlerler. Günümüzde artık botlar izliyor vs..
Günde en aşağı bilgisayarıma 15 den fazla usb tak çıkar oluyor. Mail veya linkten dosya indiriyorum.
Sana söylediğim senaryoda sorun yok. Bu güvenlik işi şaka değil. Bilgisayarından bir hareket olursa sen suçlusun T.C. yasalarınca. Güvenliği sağlamalısın. Devlet uğraşmıyor. Diyor ki, ağzını açıp havaya bakacağına önlemini alacaksın.
Demek ki Sevcan reyiz güvenli alanda çok kalmışsın. Başına bir şeyde gelmemiş. ne güzel. Aman böyle devam etsin.
@tarikx defender kurumsal sirketler tarafindan da kullaniliyor, is versiyonu ne kadar farklidir bilmem. Ancak isi cloud'a atip PDF vs her seyi 365 te acsa ne sorun olabilir. Ha mevcut is akisini ne kadar 365 gibi bir hizmete tasiyabilir bilmiyorum. Ben olsam bu tarz isler icin bir VM ayarlar ve host ile izole edip onun uzerinde hallederim isimi.
İngilizce ara yüzde nasıl verilmiş?
Kontrol etmek aklıma gelmedi.
Çeviri doğrudur muhtemelen. AVG nin şakacılığından kaynaklıdır hiçbir zaman yerine gelecek yüzyıl yazmaları.
tam çeviri olayı değil ama daha kötüsünü görmüştüm 😀
https://teknoseyir.com/durum/1125206
Antivirus yazilimlari bana 2025 te cok gereksiz geliyor. Yillardan beri sistemin anasini aglatan ve korku uzerinden ekmek yiyen yazilimlar bunlar. Viruslerden daha tehlikeliler bence. MS Defender, xProtect falan yeterde artar.
Sevcan reyiz senin gibi düşünen 2 muhasebeci tanıdığım geçen sene telef oldular. PC ye takılı taşıbabilir diske kadar şifrelendi. Ve 4000$ veremedikleri için verileri çöp oldu. Genel konuşmak yansıtıcı olabiliyor. Sen evet netfiliksten film izleyip steamden oyun oynayabilirsin. Bilgisayarını evet doğru söyledin Defender korur.
Ama sürekli veri akışı olan bilgisayarlarda günümüzde öyle taklalar atılıyor ki hiç anlamazsın senin bilgisayarını izlerler. Günümüzde artık botlar izliyor vs..
Günde en aşağı bilgisayarıma 15 den fazla usb tak çıkar oluyor. Mail veya linkten dosya indiriyorum.
Sana söylediğim senaryoda sorun yok. Bu güvenlik işi şaka değil. Bilgisayarından bir hareket olursa sen suçlusun T.C. yasalarınca. Güvenliği sağlamalısın. Devlet uğraşmıyor. Diyor ki, ağzını açıp havaya bakacağına önlemini alacaksın.
Demek ki Sevcan reyiz güvenli alanda çok kalmışsın. Başına bir şeyde gelmemiş. ne güzel. Aman böyle devam etsin.
@tarikx Güzel bir virüsü hiçbir antivirüs bulamaz. Övünmek gibi olmasın ama benim yazdığım bazı virüsleri de antivirüsler safe sanıyor.
@tarikx defender kurumsal sirketler tarafindan da kullaniliyor, is versiyonu ne kadar farklidir bilmem. Ancak isi cloud'a atip PDF vs her seyi 365 te acsa ne sorun olabilir. Ha mevcut is akisini ne kadar 365 gibi bir hizmete tasiyabilir bilmiyorum. Ben olsam bu tarz isler icin bir VM ayarlar ve host ile izole edip onun uzerinde hallederim isimi.
@agab Bulur hocam. Hareketinden bulur. Senin dediğin durum 2022 gibi bitti.
@tarikx Aga koskoca şirket yüzlerce müşteri yalan mı söylicez 😀
@agab Seygılar.