faruk16 @faruk16 29 Ağustos 2014 - 13:14 Turkcell T50 165 bin adet satılmış ayrıca Eylül'den itibaren Türkiye'de üretilecekmiş. BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 1 7 Yasin İLKAYA @yasinilkaya Türkiye'de üretilecek kısmı yalandır. 29 Ağustos 2014 - 13:17 Yanıtla Beğen Umut Kurt @uk1976 Vestel, Telefon üretimi için fabrika açtı. Muhtemelen orada montajı yapılacaktır. 29 Ağustos 2014 - 13:28 Yanıtla Beğen Furkan Ay @commodore64 Tasarım Zte ye ait olduğu sürece başarı olarak kabul etmek yanlış 🙂 29 Ağustos 2014 - 13:24 Yanıtla Beğen 1 Şükrü Doğan @pacoturko Çok haklısın 29 Ağustos 2014 - 13:45 Yanıtla Beğen Ata İsmet Özçelik @ataozcelik Montaj ve üretim arasında kalın bir çizgi var ama işte adı üretim oluyor. 29 Ağustos 2014 - 13:38 Yanıtla Beğen 1 Swiss Guvnor @swissguvnor Herşeyi yurtdışından alıp montaj yapacaklardır 29 Ağustos 2014 - 13:39 Yanıtla Beğen 1 Ata İsmet Özçelik @ataozcelik Evet ama en azından tüm tasarımını vs kendi yapıyor, başka markanın modelini kendi ülkesinde ürettirip Türk malı demiyor. 29 Ağustos 2014 - 15:33 Yanıtla Beğen İptal
Türkiye'de üretilecek kısmı yalandır.
Vestel, Telefon üretimi için fabrika açtı. Muhtemelen orada montajı yapılacaktır.
Tasarım Zte ye ait olduğu sürece başarı olarak kabul etmek yanlış 🙂
Çok haklısın
Montaj ve üretim arasında kalın bir çizgi var ama işte adı üretim oluyor.
Herşeyi yurtdışından alıp montaj yapacaklardır
Evet ama en azından tüm tasarımını vs kendi yapıyor, başka markanın modelini kendi ülkesinde ürettirip Türk malı demiyor.