Adam, Nokia 1020 ye iphone se bileşenlerini aktararak ioslu bir Nokia telefon yapmış. Güzel görünüyor 🙂
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#TürkTelekom#ftth#Fiber#turknet#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWarsSon bir saat içinde 193 ziyaretçi, 76 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Özet: Nokia nın dış plastiğini, iPhone SE 3 üzerine takıyor. Yapılış videosu yok. Sadece hikaye anlatıyor.
Telefon çöp olmuş.