36 yıllık hayatımda geçireceğim en sinir bozucu bayram bu. Bu kadar olayın, bu kadar yoğun gündemin içinde fark ettim ki rap dinlemiyormuşum ne zamandır. Bu vesileyle güzel bir parça bırakayım. Arkası aydınlık bir bayram olsun. Hepinize iyi bir bayram geçirmenizi dilerim. #İyiBayramlar
Son bir saat içinde 202 ziyaretçi, 86 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
https://youtu.be/iDxC8q1EFYo?feature=shared
Şundan vereyim sana