Geliştirilmekte olan bir mod. Bu oyunun burada çok seveni var bilgilendireyim dedim.
https://youtu.be/Y6GyV_KiwRQ?si=vFB5r1peH0PKLKUM
#NfsUnderground2 #NeedForSpeedUnderground2
Geliştirilmekte olan bir mod. Bu oyunun burada çok seveni var bilgilendireyim dedim.
https://youtu.be/Y6GyV_KiwRQ?si=vFB5r1peH0PKLKUM
#NfsUnderground2 #NeedForSpeedUnderground2
Son bir saat içinde 207 ziyaretçi, 74 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Unv deyken ne oynadım bea. İçinden geçmiştik arkadaşlarla sıra ile. Pehh.
Zamanında internet kafeler Underground serisinin iyi ekmeğini yediler.
Araç modellerini ve yol texture'unu değiştirmişler. Başka birşey göremedim. Bir de oyunun çoğu efekti kapalı gözüküyor. Haritanın elden geçmesi lazım. Bina poligonları çok düşük. Yol poligonları da çok az. Yokuş inip çıkarken altıgenlerin üstünden geçiyoruz.
Mod geliştirilmeye devam ediliyormuş. Takip eden olur diye paylaştım.