Comnet kullanan var mı internetim son zamanlarda çok kötü 10 mbit alıyorum
Teknoseyir gündemi
#işbankası#HaftalıkGündemeMalzeme#diecast#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#naysSon bir saat içinde 270 ziyaretçi, 66 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
bu akşam farkettim, çok yavaş, 1000 mbit internet 3 mbit çıkıyor
yok artık
tamamen koptu biraz önce büyük bir kitlede istanda x te