9800x3d almak için aylardır bekliyordum.Fiyatlar hayal kırıklığı oldu. 9900x gözüme çarptı. Hem daha performanslı, hem de oyunlarda %5 civarı fark var. 1080p için. Diğer her şeyde memory gecikmesi hariç hep daha hızlı. Fiyatı da 18000 TL. Diğeri çılgın fiyatlara satılıyor.
Siz ne dersiniz? Kasımın sonuna kadar bekleyip, fiyatları görmek de mantıklı olur sanırım.
sağlam kartın peşine 12 taksit kampanyası var. Ondan dolayı.
Oyun için bu seviyede işlemciye gerek olmadığı halde aralarında kararsız kalman garibime gitti 🙂
7 dakikada nasıl yasaklandı acaba?
bu yazı için yasaklanmamıştır ki
@nokia Technopat'da hayali sistem kurmak adlı bir ceza vardı. Bundan dolayı değildir elbet ama aklıma getirdi. 🙂
@_oppenheimer_ yok yaa zaten sorun bu yazıda olsaydı silerlerdi yazıyı da. heralde 1 2 saat önce başka bir yorum veya yazı yazmıştı o an fark edip banlamışlar da 7dk bu yazıdan sonraya denk gelmiş
Bu abiye ne oldu?