Geçenlerde elimdeki Igame RTX4080 Ultra white modelini satmıştım. Sonra sorun çıkartmış alan kişi ve ben geri istemiştim.

Adam Fullmark 2 testini yanlış yapmış. Hala da kabul etmiyor. Cehalet zor şey.

1080P FullMARK knat vk testi yapmış vatandaş. 120 FPS vermiş.

Sonra diyor ki, "Abi benim eski kartım da oyunlarda bunu veriyordu."
Şaka gibi adamlar.

"FullMark VK testi yapmalıydın." diyorum. "Abi benim sistemime uymadı kart." diyor.

Bunu diyen adamın sistemi.
14700k
64GB 6000mhz RAM
1000W MSI GL serisi ATX 3.1 güç kaynağı.
Z790 Tomahawk wifi anakart.

Adamın sistemi taş gibi.

Testi yanlış yapmış. 😀

Aynı testi ben yaptım.
6700K darboğaz yapmasına rağmen 120 Knat VK.
Yüksek darboğaz ile 355 FullMark VK testini bitirdi.

Sırasıyla test sonuçları.
Her testte 68-72 derece arası sıcaklık.

4K normal MSA kapalı. 127 FPS. 70 derece
4K Knat VK, MSA kapalı. 38 FPS. 72 derece
2K normal biraz darboğaza uğrasa da 251 FPS. 70 derece
2K Knat Vk 83 FPS. 72 derece
1k normal müthiş darboğaz var. 355 FPS. 69 derece
1k Knat VK yine darboğaz var. 120 FPS. 68 derece

6700K işlemci. 9800x3d için beklemedeyiz.
960 evo ssd.
16gb RAM
750W gold EVGA
Kasa fanları en düşükte.

Adam hala ısrar ediyor. Şükür kartı kurcalamamış.

BeğenFavori PaylaşYorum yap