MSI x870e carbon wifi anakart ala almak için bekliyoruz. Lakin, anakart bir türlü stoğa girmiyor. Bu kadar geç kalındığını hiç görmemiştim.
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#ftth#Fiber#turknet#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#TürkTelekomSon bir saat içinde 219 ziyaretçi, 100 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
1 ay once cıktıgında vardı. Bitmiştir. Yeni parti ne zaman gelirse artık.
Ben de Tomahawk buldum ama carbon bekliyoruz. Önce haber alan buradan duyursun ☺️
Adamlar %30 ucuza rog strix dengi anakart yapmış.