Kıbrıs'a gemiyle giderken çektiğim görüntülerden fragman tadında bir video kurguladım. Youtube'a arşiv niteliğinde atıyorum bunları. Sizinle de paylaşayım.
Son bir saat içinde 82 ziyaretçi, 15 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Videoda feribot seferi denmiş ama feribot benim gittiğim. O videodaki hızlı tekne. Evet o hızlı teknede gidenler perişan oluyormuş. Söylemler o yönde hep.
Gayet güzel benden de büyük mavi bir parmak size.
Çok güzel düşük bütçeli gerilim filmi olurmuş. Az karakter ve diyalog bol çaresizlik temalı. 😅😅
bol bol gizli çekim
Gizli çekim değil hocam. Beraber yola çıktığım insanlar. Videolardan haberleri var.
korku filimi gibi olmuş ahahahaha
"Bu gemide bugün biri ölecek" yazsa film sanardım 😀
O zaman amacıma ulaşmışım demektir 😀