Bir iddia sadece ama olursa da şaşırmam zira ben büyük hevesle oynayıp hayal kırıklığı yaşamıştım bu seride.
Ubisoft, Watch Dogs Serisini İptal Etmiş Olabilir
https://bundle.app/BUxDX089
Bir iddia sadece ama olursa da şaşırmam zira ben büyük hevesle oynayıp hayal kırıklığı yaşamıştım bu seride.
Ubisoft, Watch Dogs Serisini İptal Etmiş Olabilir
https://bundle.app/BUxDX089
Son bir saat içinde 154 ziyaretçi, 20 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Ben seviyorum bu seriyi gayet keyifli bir oyun. Sadece GTA'ya rakip olarak lanse edilip beklenti büyütülünce hayal kırıklığı oldu bazı oyuncularda. Halbuki hiç gerek yoktu böyle bir karşılaştırmaya.
Evet beklenti çok yüksekti onu karsilayamadi. Ben oynanis olarak sıkıcı buldum akıp gitmedi oyun nedense.
@alaria ben bu oyunu gta gibi diye aldım bildiğin tomb raider gibi çıktı çöz babam çöz ne zaman bu oyun gta gibi açık dünya oynanışına geçecek ?
legion ciddi kötüydü karakterlerle bağ kuramamak ve tüm karakter modellerinin kötü olması oyunu itici hale getirdi 2. oyunu hala açıp oynarım ambiansı çok iyi
Watch dogs serisi her zaman gölgede kalan bir seriydi zaten. Başarıyı hiç bir zaman yakalayamadılar. Devam etmemesi isabet olur.
Ben asıl Sleeping Dogs'un devamını bekliyorum.
son oyun cidden kötüydü, onun etkisi olabilir. para verip denemiştim ama direkt iade ettim. vaktim daha değerli. ilk iki oyun güzeldi, akmıştı.