Sıfır Evga 3090 ftw3 modeli kutudan bozuk çıktı. Driver yüklemeye başlarken yeniden başlıyor. İlk açılışta masaüstü kasarak yükleniyor ve pat siyah ekran. Şimdi işin yoksa garantiyle uğraş 🙂
Son bir saat içinde 218 ziyaretçi, 67 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
30 tane driver denedim, dch olmayan standart driverlar da kod 43 hatası veriyor gpu-z 0 MB olarak görüyor.
ek güçleri doğru ve porta takarken pinlere zarar vermdiğinize emin misiniz?
2001 den beri bilgisayarla uğraşıyorum, r9 280x i aynı pc ye takınca çatır çatır çalışıyor
Bunların içinden geçmek zor olsa gerek 🙂
guc sorunu bence
750w Corsair var sıfır tx750m. Nasıl bir güç driver yüklerken sapıtıyor? Psu da bozuksa olabilir ama daha masaüstünde sapıtıyor
Kod 43 veren bir notbuk vardı, sürücü yüklemeden açarsan masaüstü geliyordu. Sürücü yüklemek istediğinde mavi ekran veriyordu.
Reballing fln gerekir dediler, sattım.
Sıfır kartta böyle görüntü olmaması lazım bence. Hatta farklı versiyonu vardı onu yakalayamadim daha büyüktü.
Üşüyoruz hamdi reyiz fanlar durdu. Siyah ekran verdikten sonra böyle kalıyor
Güncel driver yüklendikten sonra hiç bir şekilde gpuz açılmıyor. Tam açılacakken siyah ekran sonra restrart 🙂
İade mi diyoruz ?
Alalı 3-5 ay oluyor o hakkım bitti maalesef
@ozturka başka sistemde deneme şansın var mı?
@ferah bu sisteme r9 r280x taktım düzgün çalışıyor. 3090 da backplate olduğu için diğer sisteme oturmadı anakart matx soğutucuya çarpıyor. Sistem sıfır zaten her parçası. Driver yüklemeyice veya masaüstü hareketsiz bırakınca sıkıntı yok. %99 donanımsal bu
Cumartesi sistem toplama keyfi yapalım dedik, kahır günü oldu 🙂
Geçmiş olsun. Ürün gamından çıkmış firmanın ürününü ile izin verilen zamanlarda soruna denk gelmemek şansızlık olmuş. Servis dengi ürün veya maliyet ile yardımcı olur, umarım.
Bakalım neler olacak. 3090 alıyorsun mutlusun sanıyorlar
Bunun ramler gidik büyük ihtimalle
@orcun 4 defa format attım. Driver kurunca kart kendinden geçiyor. Ddu ile kaldırıyorum mis gibi çalışıyor. Driver kurunca kafayı yiyor. Zaten güncel driver kurunca döngüye giriyor Kasım Kasım kasılıyor. Valla problemi ne bilmiyorum bütün günümü yedi. Bi bokluk var bu kartta ya r9 280x takıyorum bal kaymak
@orcun bakalım güzel bi macera başlıyor gibi. Gelişme oldukça yazarım. İlk aldığımda akıllı kafam driver kurmadan test ettim. 10 yıldır ilk defa bi ürünü garantiye vereceğim 😀 3-5 ay oldu ama bakmam lazım tam tarihine
Evga zaten sıkıntılı bu konuda ama fiyat avantajı var diye aldım. Şansıma bozuk kart geldi
Nvidia 750w önermiş minimum, hani PSU da sıkıntı varsa ondan da oluyor olabilir düşük bir ihtimal de olsa.
Pek sanmıyorum r9 280x de dandik kart değil ki. Daha masaüstünde cortluyor ya. Yeniden başlıyor kafasına göre siyah ekran falan tam 1 baş belası. Sıfır Corsair tx750m gold psu var zaten 🙂 driver yükleyince Windows un ağzına sıçıyor kart. Kasmalar donmalar renk değişimleri kendi kendine yeniden başlama kasılma donma. Normal kullanamıyorsun driver yükledikten sonra
Herhangi bir program efendim benchmark bişey açılmıyor doğrudan siyah ekran sonra restart. Yani karta güç çektirecek bişey yaptırmak imkansız.
generic sürücü ekrana ramdac la görüntü basar ,driverı yükleyince çökmesi windowsun aero arayüzünün gpu yu kullanmasının akabinde gpu arızalı olduğu için kartın çöküyor ,hiç uğraşma direk arızalı kart gönder öyle sürücüyle falan olamaz psudan hiç olamaz.
acı bir tecrübeyle öğrendim 🙂 paketledim pazartesi telefon/mail trafiği başlasın..