Merhabalar, Creative Cloud üyeliği üzerine sorum olacaktı. Yıllık üyeliği aylık ödeme seçeneğinde 1 yıl boyunca sabit fiyat mı oluyor? Ekonomi malum, taahhütlü gibi olup fiyat sabit mi kalacak diye merak ettim açıkçası

Merhabalar, Creative Cloud üyeliği üzerine sorum olacaktı. Yıllık üyeliği aylık ödeme seçeneğinde 1 yıl boyunca sabit fiyat mı oluyor? Ekonomi malum, taahhütlü gibi olup fiyat sabit mi kalacak diye merak ettim açıkçası

Son bir saat içinde 220 ziyaretçi, 98 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
bu kadar para verip 3 4 gün kullanmadığında boşa akıyor, dediğin oldu mu? 🙂
Aboneliklerin hepsi öyle hissettiriyor ama alıştım ben 🙂 yoksa netflix falan da hep boşa akıyor
evet öyle oluyormuş. daha önce ben de sormuştum.
3 ay kullandık iptal ettik sonra nasıl ücretlendirme oluyor?
@kortex burada yazıyor.
https://www.adobe.com/tr/legal/subscription-terms.html
İptal Koşulları
Aboneliğinizi dilediğiniz zaman Adobe Hesabı sayfanızdan veya Müşteri Desteği* ile iletişime geçerek iptal edebilirsiniz. İlk siparişinizin ardından 14 gün içinde iptal ederseniz ücretin tamamı iade edilir. Siparişi verdikten 14 gün sonra iptal ettiğiniz takdirde, sözleşmenizde belirtilen ödemekle yükümlü olduğunuz tutardan geriye kalan miktarın %50'si toplu olarak tahsil edilir ve hizmeti o ayın faturalandırma döneminin sonuna kadar kullanmaya devam edebilirsiniz.
@kortex ve de
https://www.sikayetvar.com/adobe/cayma-bedeli
@digitalanimal sanal kart ile çektirsem nasıl tahsil edecek 😆
Çok teşekkürler 🙏🏻
@kortex o zaman yıllık peşin ödeme yaparsan geçerli olur.
Evet ama vazgeçtim artık kullanmıyorum da diyemiyorsunuz diye biliyorum
Alacağım her türlü de ödeme kolaylığı yüzünden aylık ödeme olsun istedim ama ilerde zam yaptık dediklerinde de bu fiyattan kalsın istiyorum 😅 aynı anda çok şey istiyorum ama parayı iyi değerlendirmek lazım
Limiti kısıtlanmış kart ile öderiz, biraz zor tahsil eder Adobe bey