#windows11 #bug #çoklumonitör
Gün geçmiyor ki Mikrozort Windöws'de bir bug daha çıkmasın. İki monitör kullanırken, yani bağlıyken, tarayıcılar ve dosya yöneticisi hariç açtığım her yeni şey, sadece gerektiğinde açtığım yan monitöre gidiyor. Her seferinde klavye kısayoluyla ana ekrana taşıyorum. Ayarlardan ana ekranım doğru ayarlı, pencere konumu hatırlama açık, ama nafile... Kısayol da Shift + Windows tuşu + ok tuşları, lazım olan olursa... Rezilliği bitmiyor bu adamların. Windows 10'da bir kere yaşamadım bu sorunu. Win8.1'den beri iki ekran kullanıyorum, win11 ile birlikte bu sorunu ilk defa yaşamaya başladım.
Teşekkürler Mikrozort 🥰🥰
W10'da bile hala bir şeyleri bozmayı başarıyorlar.
Windows 7 is still the best OS ever...
Bazen bende de yapıyor ama sadece ilk ekrana geçip, sonra uzat diyorum düzeliyor falan. Kendimce çözümler üretiyorum. Birde Windows hala makineyi uykuya alınca sapıtıyor. Yeniden başlatana kadar düzgün çalışmıyor bazı şeyler.