Son bir saat içinde 220 ziyaretçi, 98 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Eee? Ne diyor yani özetle? Bir paylaşım yaparken iki cümle yorum yapın
Kısaca 70'lerde fitness salonu üyelikleri, diyetler, beslenme ve spora yönelik influencerlar yoktu ama yine de fittik. Nerede yanlış yaptık da şimdiki halimize geldik, diyor.
doğal besin yok artık.
@alptekinck paketli gıdalar ve abur cuburlar çok yaygınlaştı. Sağlıklı öğünler yerine pratik ve tembel işi şeyler yiyoruz. Sıkıldıkça atıştırmayı alışkanlık haline getirdik insanlık olarak. Ben bunlara bağlıyorum.
@arandur marketlerde yenir ürün sayısı çok çok az
Rafine şeker ve paketli gıdalar.