Murat Gamsız Teknoseyir'den ayrıldığından beri Teknnoseyir videolarını izlemiyorum. Sadece Sosyal için buraya geliyordum, burası da kapanırsa Teknoseyir benim için ölür. Murat Gamsız'ı bireysel izlemeye devam ederim. Buda not olarak dursun burada.
Son bir saat içinde 220 ziyaretçi, 98 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Kapansın ya oluk oluk zehir varmış burada.
Bende Murat ı izlemiyorum 🙂
Adam yenilikçi, garip huyları yok, eskiye takıntılı değil, değişime açık, yaptığı kısa tiktok ve reels videoları çok daha net şekilde bilgi veriyor.
Ben Gamsız hocam burda takılırken belkide ona ulaşabilmemin kolaylığı ile genelde ona eleştiri yapmıştım, karamsarsınız işte hiçbirşey yapmıyorsunuz vs. diye. Ama ayrılınca gördük ki Murat hocam en azından çabalıyor, sorun başka yerdeymiş.