Murat Gamsız Teknoseyir'den ayrıldığından beri Teknnoseyir videolarını izlemiyorum. Sadece Sosyal için buraya geliyordum, burası da kapanırsa Teknoseyir benim için ölür. Murat Gamsız'ı bireysel izlemeye devam ederim. Buda not olarak dursun burada.

BeğenFavori PaylaşYorum yap