Arkadaşlar, telefonu sıfırlamadan önce bilgisayarda İş Bankası şubesine mobil onay ile giriyordum. Telefonu sıfırladıktan telefondan akıllı anahtar ile kod üreterek girebiliyorum. Ama ben mobil onay (adını yanlış hatırlamıyorsam) ile girmeyi tercih ediyorum. Fakat tekrar nasıl aktive edeceğimi bulamadım. Bütün ayarları gözden geçirdiğimi sanıyorum. Herhalde gözden kaçırdığım bir şey var. Var mı bilen? Peşinen teşekkür ediyorum.
Son bir saat içinde 218 ziyaretçi, 67 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Mişteri hizmetlerini ara. Onlar uygulamayı aktif ediyorlar.
Uygulamadan bir kez girince hafızaya aliyor diye tahmin ediyorum