Arkadaşlar, telefonu sıfırlamadan önce bilgisayarda İş Bankası şubesine mobil onay ile giriyordum. Telefonu sıfırladıktan telefondan akıllı anahtar ile kod üreterek girebiliyorum. Ama ben mobil onay (adını yanlış hatırlamıyorsam) ile girmeyi tercih ediyorum. Fakat tekrar nasıl aktive edeceğimi bulamadım. Bütün ayarları gözden geçirdiğimi sanıyorum. Herhalde gözden kaçırdığım bir şey var. Var mı bilen? Peşinen teşekkür ediyorum.

BeğenFavori PaylaşYorum yap