Tesla ekranlı CLİO. 😂🤣
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 191 ziyaretçi, 97 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Büyük ekranların hepsine tesla diyolar, peçeteye selpak denmesi gibi.
Sanayideki adı bu 😀
Bu ekran için ne tokatliyorlardir be valla işi bırakıp otomobil sektörüne girmek lazım
https://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-otomotiv-ekipmanlari-ses-goruntu-sistemleri-renault-clio-5-megane-4-symbol-android-multimedya-tesla-ekran-1131273862/detay
çok pahalı değil bunlar ya
Teknoloji ne kadar gelişti ne kadar ilerledi. Çöp tenekesi bile araba olabiliyor.(Ekrem İmamoğlu sesiyle)
Tesla ekranlı yani süper kullanışsız.
Orijinal donanım olarak 9.3"lik ekranı var, aynı şekilde görünüyor. Bundaki yan sanayi ürüne benziyor. https://youtu.be/WnyDpLz72Sk
Piyasada tüm büyük ekranları bu tabir ile anıyorlar.