Lan borcu kredi kartıyla ödüyorum da limit kalmadı, ee? Para da blokede, nasıl kredi kartını ödeyip limit açacağım? Aga bunlar geri zekâlı yemin ediyorum. Bloke koyacağınıza parayı direkt çeksenize olm ne salak bunlar yahu...
Yani birinden almanız gereken para var ve siz o parayı tahsis etmek için borçlunun sahip olduğu tek parayı da kullaılamaz hâle getiriyorsunuz. Pess, şu uygulamayı dizayn eden kıt beyinliye maaş veriliyor işte benden senden alınan vergilerle, garip bi dünya. 🙂
Son bir saat içinde 125 ziyaretçi, 38 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Durunuz, tahminde bulunayım? Vakifbank...
Yok banka ile alakalı değil KYK borcu ödenmediği için konulan blokeden bahsediyorum. Birden farklı bankada hesabım vardı, hepsi blokeli şu an. 😀
@alipektas: O kötü olmuş. 🙁
@alipektas: E, borç taksiti kadarına bloke koymaları gerek miyor muİ; neden tüm gelire bloke koymuşlar? Saçmaymış gerçekten....
@lterlemez Hiçbir fikrim yok. Bende de hata var gecikme zammı vs. silinir seçim sürecinde diye erteledim, unuttum sonra ödemeyi. Direkt çekseler yine tamam diyeceğim de bu şekilde bi bloke şekli beynimi eritti hakikaten. Zekâ dolu bi hamle yani, o para öyle duruyor ve ne devlet ne ben harcayabiliyoruz. İlginç bi önlem işte. 😀
@alipektas: :/
Valla ben de son 6 aydır taksit ödemedim, bende de aynı dert olur mu acaba 🤔
Bilmiyorum, yanlış bilgilendirmek / yönlendirmek de istemiyorum açıkçası. Ha öyle ya da böyle kesin ödeyeceğim diyorsanız, şu an ödemeye bütçeniz de varsa ödeyip geçin. Ha kalan miktarı bloke olsa da kredi kartıyla öder geçerim diyebiliyorsanız o limit varsa daha geç ödemek menfaatinize olur zira enflasyonla bayağı eriyor taksitler zaman geçtikçe. Gecikme zammı falan çok artırmıyor.
Şöyle bir haber var ama işinizi görür mü bilemiyorum:
https://www.aydinlik.com.tr/haber/gencler-dikkat-hesaplariniz-bloke-olabilir-kyk-borcu-banka-hesap-blokesi-kaldirma-2023-406130
Kyk borcu devlete olan borcun. Banka icra dairesi talep edene kadar vlokede tutar bu gayet normal
Teoride mantıklı olması neyi değiştirir, pratikte mantıksız. Param olmadan nasıl ödeyeyim. Devlet parayı istiyorsa ve kendi borcunu tahsis etmeyi de kolaylaştıracak daha mantıklı bir çözüm bulamıyorsa bu eleştirilir, gayet normal.
@alipektas icra dairesine gidip blokedeki paradan borcunun ödenmesini talep edeceksin, onlar gerekli yazıları bankaya mesaj gönderecek kep sisteminden sonra bankada parayı gönderecek
O miktara koysunlar demiyorum, direkt çeksinler yani.
@fikri Ne alaka yahu? Örnekse vereyim buyur:
Devlet yüksek hızda giden arabayı durduruyor ve kontağı kapattırıyor, sonra da sağa çek diyor şöföre. Nasıl çeksin şöför, ittirsin mi?
@fikri haciz kaydı olan hickimseye kredi verilmez. Puanı isterse 1900 olsun
@fikri Şimdi oturdu konu hocam. Ben bu gönderiyi paylaştığımda KYK borcundan dolayı konan blokeden bahsettiğim bi gönderi daha paylaşmıştım öncesinde. O kısmı bilmediğini düşünemedim. Blokenin mantığı bu evet, ben zaten "neden bloke var", "neden böyle bloke denen şey" vs. bir şey demiyorum. KYK borcu için neden dan diye derdest etme yöntemine gidiyorlar ben orasını tartışıyorum aslında. Yani bloke koymadan önce çekmeyi dene, ne bilim bloke koyduğun parayı sadece bu borcu ödemek için kullanılabilir yap vs. Yani şirketin biriyle alacaklı verecekli olmamışız ki devletle olmuşuz. Bunun daha akla mantığa yatan yöntemleri olmalı. Seçim yaklaşınca yapılandırıyorlar vs. Sonra "niye bekledin ödemedin?" deme lüksleri de yok öte yandan. "Niye seçim malzemesi yaptın o zaman hacı abim?" derim ben de yani. Kaldı ki ödemeye de diretmiyorum, seçimden sonra ödeyecektim unuttum. Efendi gibi ulaşsalar bi hatırlatsalar zaten para şu an onlardaydı. Sanki rulo rulo bir tarafıma yerleştirip yurtdışına çıkaracakmışım gibi muamele tuhaf yani.
@alipektas peki bütün bunların yanında madem paran var gidip borcunu ötesinde bloke gelmese hesabına, böyle düşünmedin sanırım
@kiniks Tam anlayamadım cümleyi ama anladığım kadarını cevaplayayım: Madem paran vardı blokeden önce niye ödemedin diyorsun sanırım. E çünkü unuttum. Bi SMS atmaları yeterli adamların, bloke parayı alıp hiç etme ihtimali olana konur. Ben ödemeyecek olsan niye KYK borcu varken hesabımda para tutayım? Ödemeyecek adam araştırır bloke vs. her senaryoyu bilir, önlemini de alır zaten. Yine mantıksız bir önlem bu bloke işi. Her türlü saçmalık yani. Ya parayı çeksinler, ya da darlasınlar "öde", öde", "öde" diye. Başka türlü süreci yine uzatıyorlar. Yani para hesabımda ve hesabımı kullanılamaz hâle getiriryor devlet. Ne için, kendi alacağı parayı kaçırma diye. Sanki başka bir özel şirkete borçluyuz... Yani paraya el koyup da o şirketle aramızda bi anlaşma haciz vs. yapmaızı bekliyor da o şirket dediğin vergi dairesi. Devletin dairesi yani. Çek parayı direkt, devletle şirketi bir mi tutuyorlar çözemedim.